Ibis

Doel: het versterken van de teamcohesie en het verbeteren van professionele communicatie van het managementteam zodat IBIS Rotterdam (City Centre) zichzelf kan blijven waarmaken én ontwikkelen in het bieden van een optimale dienstverlening.

Resultaat: Een zichtbaar toegenomen persoonlijk leiderschap van de MT leden, een effectievere samenwerking en een (nog) hogere medewerkerstevredenheidsscore.

Özgur Eylen / Accor Hotel (Rotterdam City Centre)

Director of Transformation Accorhotels Benelux

“De samenwerking met deze twee hartelijke professionals is mij goed bevallen. Door hun verschillende karakters, missen zij niets en laten zij geen detail onopgemerkt gaan. 
Het ontwikkeltraject heeft een belangrijke bijdrage gehad aan het verbeteren en professionaliseren van de onderlinge samenwerking en de cultuur. Dit resultaat is ook duidelijk terug te zien in o.a. de verbeterde medewerkerstevredenheidscijfers. De opgedane (groeps)ervaringen en de geboden praktische handvatten maakt dat wij als organisatie dit zelfstandig kunnen voortzetten.”